احساس

پاکستان میں روزانہ کئی قیمتی جانیں ٹریفک حادثات کے باعث پیوندِ زمین ہو جاتی ہیں۔ اور کئی خاندان زندہ در گور ہو جاتے ہیں۔ ان حادثات کی درجنوں وجوہات ہیں۔ آج صرف ایک وجہ کی طرف توجہ مبذول کرانا چاہتا ہوں۔
آپ میں سے اکثر قارئین نے سڑکوں کے کنارے اور بعض اوقات سڑک کے درمیان ہی گاڑیوں کو اسطرح کھڑے دیکھا ہو گا کہ ان کے اطراف پتھر اور اینٹیں وغیرہ رکھی ہوتی ہیں، یہ گاڑیاں پنکچر یا خراب ہو ئی ہوتی ہیں اور دوسری گاڑیوں کو خبردار کرنے کے لیے ایسا کیا جاتا ہے۔
اب المیہ یہ ہے کہ گاڑی ٹھیک ہونے کے بعد یہ پتھر اور اینٹیں بڑی تعداد میں وہیں پڑی رہ جاتی ہیں، ڈرائیوروں کی اکثریت ان کو سڑک سے ہٹا دیتی ہے مگر کچھ غیر ذمہ دار اور نا عاقبت اندیش افراد ایسا نہیں کرتے۔ اور یہ ملبہ دوسری گاڑیوں کے لیے حادثات کا موجب بنتا ہے۔ اور یہ حادثات قیمتی جانوں کے زیاں کا سبب بنتے ہیں۔
میری تمام پڑھنے والوں سے گذارش ہے کہ اگر کبھی آپ ایسا ہوتا دیکھیں یا آپ خود یہ پتھر اور اینٹیں وغیرہ گاڑی کے لیے استعمال کریں تو پھر ان کو سڑک سے دور ہٹا ضرور دیں۔ اپنے بلاگرز سے استدعا ہے کہ ہر بلاگر کم از کم ایک پوسٹ ٹریفک حادثات کی وجوہات پر ضرور لکھے کہ شاید کسی کو عقل آ جائے اور کوئی قیمتی جان بچ جائے۔
ِِِ

Advertisements

Tagged: , , , , , , , , , ,

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: